Bilismen kommer att minska (VL 6)
och vad kommer följderna av det bli, jo Marieholmstunneln är ingen god investering och trängselskatten kommer inte att leverera. I övrigt behöver det inte vara någon katastrof.
och vad kommer följderna av det bli, jo Marieholmstunneln är ingen god investering och trängselskatten kommer inte att leverera. I övrigt behöver det inte vara någon katastrof.
På många håll drar man ut kurvorna. Både BNP, energitillgångar och bilåkande kommer att öka.
Min debattartikel i Svenska Dagbladet lägger ansvaret i politikernas knä.
Copyright 2026 © All rights Reserved. Hemsida Webbdesign Interwebsite Webbyrå